venres, 14 de febreiro de 2020

Matériel scolaire



Mes élèves de 1ºESO, vous devez associer à chaque mot une image. E vós, que materiais escolares utilizades? O próximo día comentarémolo na aula.

Amusez-vous!

Mots mélês sur les professions



Chères/chers élèves de 3ºESO, vous devez trouver les dix professions cachées. Après, vous devez écrire dans votre cahier le genre opposé de chaque mot. 
Amusez-vous!

Mythologie

Coucou mes élèves de 4ºESO, aujourd'hui vous allez connaître Médusa, un personnage de la mythologie grecque. Cliquez ici, elle a quelque chose à vous dire!



Liens d'intérêt:

Voici quelques liens pour vous informer un peu plus sur Médusa et la mythologie.


Une vidéo sur l'histoire de Médusa https://www.youtube.com/watch?v=Tp84el7UNIM

Un site web très complet sur la mythologie: https://mythologica.fr/grec/index.htm ; et sur la même web vous pouvez trouver des jeux sur le sujet des mythologies du monde: https://mythologica.fr/jeu/index.htm

ACTIVITÉ:

Vous devez écrire au passé ce que Médusa dit (vous devez prendre l'information qu'elle transmet e élaborer vos propres rédactions). D'ailleurs, vous devez continuer l'histoire de Médusa (5 lignes minimum, 10 lignes maximum). Vous devez employer le passé et inventer l'histoire, bien sûr. 

Os EVA: entornos virtuais de aprendizaxe

Os EVA son espazos creados na rede para facilitar actividades de aprendizaxe e para incentivar a interacción social entre os participantes. Algúns dos entornos virtuais que máis destacan son os edublogs, as wikis ou as aulas virtuais. 
A isto podemos engadirlle outros recursos e ferramentas de interese. Das opcións dispoñibles, paréceme especialmente produtivo o uso do programa Audacity, que permite tanto gravar producións orais como modificar rexistros sonoros xa existentes (cancións, audios extraídos de vídeos,...)
Nunha aula de linguas estranxeiras poderiamos empregalo da seguinte maneira: 
  • Propoñémoslle ao alumnado que, en relación a algún tema visto na clase, cree unha breve composición que conteña os conceptos esenciais do tema escollido. 
  • Unha vez elaborada a composición, o alumnado debe gravala, a modo de rap, coa axuda do programa Audacity.
  • Feita a gravación, o alumnado pode modificala engadindo sons dos que dispón o programa, creando así a súa propia canción de rap. 
  • Este proceso sérvenos para traballar as expresións escrita e oral, ao mesmo tempo que estamos repasando conceptos vistos na aula.
  • Da mesma forma, o alumnado familiarízase coas tecnoloxías e coa función pedagóxica que estas poden desempeñar.